Bebeğim 36+3 de doğdu. Bugün 9 günlük. Küvöze girmedi, sağlıklı dendi. Ama bu aralar bi gözünü diğerinden daha rahat be daha çok açtığını gözlemliyoruz. Böyle bir şey başına gelen var mı? Pazartesi kontrolümüz var ama korkuyoruz kötü bir şey duyacağız diye.