nazelisaural civcivmom tabiki de bağırsaklarda çok tıkanıklık yoksa yapmazlar. Kabızlık varsa gliserin fitil verirler bence hiiç gereği yok çünkü alışkanlık yapıyor sonra bebeğiniz hep kabız olur. Size tavsiyem gaz veya kabızlık gibi bir sorun varsa kolik masajı uygulayın ayaklarını karnına çekip kucağınıza alıp zıplayın çok çok zor durumda kaldıysanız asitlik oranı 0.4 ü geçmeyen erken hasat zeytinyağından 2-3 damla yutturun sorun çözülecektir 🤗
Poly-ana civcivmom Biogia probiyotik damla kullanın ve i love you masajı yapın 15 içinde yapar kakasını yeterli besleniyorsa
Norveckizi civcivmom kabızlığa çözüm bir probiyotik . Her probiyotik alınmaz ishalken başka kabizken başka antibiyotik kullandiysa başka . Siz forbime minnies alacaksınız
Sibelmuc civcivmom popodan ates olcun kisa surede yapar. Ya da windi vb. Kaka yapmaya gaz cikarmaya yardimci aparatlar var ondan alin.Tabi durumun yogunlugunu siz bilirsiniz ama lavman medikal bi islem oldugu icin ben once evde halletmeyi denedim ve bu yolla duzeldi
Cemre_-53 civcivmom topuk masajı öneririm çok işe yarar bnmki de öyle idi kıpkırmızı olurdu doktor bigaia damla verdi hem bağışıklık hem sindirim açısından iyi gelmişti doktora danışın
Mmeelliikkeee civcivmom dışkalamıyor diye mi ? Ne kadardır yapmıyor ki 10 güne kadar normal hatta bizim ki 12 yapmadı .. sancısı mı var belden altını ılık suyla yıkayın masaj yapın karnına biraz
Cemre_-53 civcivmom daha yeni başladıniz zamanla düzelecektir anne sütü alan bebek on gün yapmaması normal zaten ama siz topuk masajı uygulayın ise yarayacaktır
isimyazmakzorunlumu civcivmom eğer anne sütü alıyorsa 10 güne kadar kaka yapmaması normal. Lavmana alışırsa sadece lavmanla kaka yapar onun dışında yapamaz.