Kızlar bebeğim meme artı mama ilerliyordu, birkaç gündür ilk başta birkaç öğün emmedi üzerine gitmedim, sonra hiç ememmeye başladı, beni bırakacak galiba, biberonla verdiğim için olduğunu söylüyorlar ama biberonla bir yıl emziren de var acaba geçici bir süreç mi atak dönemi mi yoksa cidden mi bırakıyor napmamlazım yardım lütfen