Bebeğimin yumurta testinde seviyesi çok düşük çıktı , çocuk doktorum ısrarla deneyelim diyor alerji doktoru hastanede denicez tehlikeli diyor bebeğim yedi aylık bu arada , yani ne yapacağımı şaşırdım kızamık aşısı alerji doktoru sakıncalı diyor doktorum yüz tane alerjik çocuğa yapmışımdır içini rahat tut sen abartıyorlar diyor bilemedim yumurta denesem mi ne yapsam