Elvan1703 canım yarısını kullanıyorsun ben bebeğimde çok çektim kabuzlığı hala vardır 1 buçuk yaşında gerektiğinde kulkanırım fitili koymadan önce fito verdi bize yumuşatsın makatı acıtmasın diye sürüp beklettim sonra göbderdiğin gibi kaka gelşyor zaten