Balbebek_Egemen dfkrblt doktora götürün bence normal değil benim oğlum 10 aylık ama Doğumdan sonra taburcu olurken göbekte kanama kan pıhtısı olursa getirin demişlerdi ben yaşamadım ama
Agg0207 dfkrblt doktora götürm benim kızımın öyleydi K vitamini yaptılar kndan sonra bitti kanama ve o göbek bagına doktor bi işlem uyguladı geçti
MuhammedAmine dfkrblt doktora götürmeniz gerekiyor k vitamini iğnesi yapılıyor ve gümüş nitratlı göbeği kurutma işlemi yapıyorlar benim oğlumunda kanamıştı önlem alınmazsa enfeksiyon kapabilir demişti doktoru ki zaten ben kan lekesi gördüğüm an gittim doktora asla beklemedim
dfkrblt MuhammedAmine acaba acile mi gitsek pazartesiye randevu aldim ama cok mu gec kalmis olurum 😔 birde ben dustukten sonra hicbirsey surmedim oraya baticon falan surmelimiyim sizce
MuhammedAmine dfkrblt sprey veriyorlar ya ilk doğduğunda onu sıkıp altına gazlı bez koyun oda kurutur acile gitseniz ne yaparlar bilemiyorum ama özel hastanelerde çocuk doktorları oluyor gece çalışan Pazartesi sanki biraz geç Allah korusun enfeksiyon kapmadın bende batikon sürmedim hiç
Mom090 dfkrblt hayır baticon fln hiç birşey sürme sen bir an önce götür K vitamini yapsınlar olsun bitsin 👼🏼
Songlkrdmn5 dfkrblt hiç birşey sürmeden hastaneye götür bence direk nöbetçi çocuk doktorları felan var ki özele gidebiliyor isen cumartesi günleri özel hastanelerde doktorlar öğlene kadar duruyor
Rumeysa_18 İçerde bir sorun var mı diye baktılar ama yoktu k aşısı yapalım dediler yaptık o gün sonra kesildi kanama endişelenmeyin bi sıkıntı yoktur ama siz acile götürün aşısını yaparlar orda
Rumeysa_18 Bizimki de düşmüştü düştükten sonra kanama devam etti 1 hafta daha baktım geçmiyor ben siliyorum o geliyor acile gittim baktılar hemen
dfkrblt Yoncalya19 evet k vitamini oldu diye biliyorum ama belkide yetersiz gelmistir 😔 Aslinda basta sari ve yesil akintilarda geldi sizde oldu mu peki
Yoncalya19 dfkrblt k vitamini olduğundan emin değilseniz hastanenizi arayın yada aşı kartına bakın olmadıysa olması şart.
MuhammedAmine dfkrblt benim oğlumda doğduğunda k vitamini iğnesi olmuştu ama yetersiz gelmiş 4 kilo doğmuştu doktor bu sebeple yetersiz gelmiş olabilir demişti tekrar vuruldu kanamadan sonra
Yoncalya19 dfkrblt aynı sorunu bizde yaşadık bundan 3,5 ay önce türkiyede k viramini yoktu üstelik eğer kanama varsa k bitamini yapılmadıysa yapılması şart şuan var mı bilmiyorum hastanelerde k vit. eğer hala yoksa benim elimde k vitamini var verebilirim
Rumeysa_18 Yoncalya19 özelde Doğum yaptım orası bizim almamızı söyledi zor bulmuştuk ama devlete kanaması devam ediyor diye gittim ellerinde vardı hemen yaptılar
Rumeysa_18 doğduğunda bizede yapılmıştı ama yine. Yaptılar bence beklemeyin acile şimdi giderseniz sizde rahat uyursunuz :)
Mom090 dfkrblt hayır normal değil tekrar K vitamini yaptırmanız gerekiyor bizde aynı şeyi yaşadık doktorumuz bekletmeden söyler söylemez bize gidip K vitamini aşısını yaptırmamızı söyledi biz hemen yaptırmıştık o kanı pıhtılaştırıyor doğar doğmaz yapıyorlar ama bazı bebeklerde özellikle yüksek doğum kilosu olanlarda bazen yeterli olmuyormuş
Yoncalya19 Rumeysa_18 biz devlettede bulamadık ne yazıkki eşim buldu eczacı bi arkadaşından bende açılmayanları sakladım birine kazım olur diye malum burası türkiye! Çocuğun canına mal olacak aşı nasıl olmaz dimi
dfkrblt MuhammedAmine benim.bebegimde 4 kilo dogdu insaAllah bu nedendendir internette abuk subuk seyler yaziyor cok korktum