Bebekleriniz bu dönemde sinirli mi ya da sinirli miydiler? Ne kadar sürüyor? Her şeyi atıyor, vuruyor, ısırıyo hayır desen deme zaten ağlayıp kendini atıyo, ağlarken kucağıma alayım diyorum asla istemiyo kendini kasıyo, ya da kucağımdan yer indirdiğim an sinirli sinirli bağırıp ağlıyo. Anlamıyorum yani bir sorun da yok. Mesela kuleleri iç içe geçirirdi şimdi önüne kule koyuyorum tutuyo fırlatıyo, umarım geçicidir?