Ssenn_ yani iki gebelik geçirdim. Ikisindede sağlık ocağı tam hemogram istedi hemen. Doktora gittim ilkinde devlete gidiyordum
Kan idrar yapildi. Hatta ben devlete giderken toplamda 3 kez falan tam hemogram yaptılar. İkincide de sağlık ocağı hem başında hem sonunda kan aldılar.