BYS27 aldıramazsın😃çünkü bu aylarda minikler pek bi iştahsız oluyolar,mama yeme aralıklarıda açılıyo malesef,benm oğlumda 4 aylık bu sıralar mama istemiyo,zaten boğum boğum bi çocuk değil,öyle bi beklentimde yok,eğer doktoru zayıf kaldı vs demiyosa bence takılma yani