OzEnAr kızlar bebeğin 1.5 saat uyuması sonra uyanması 15-20 dk emmesi arada uyuması sonra emmeyi bırakması gene uyuması kötü bişey mi kaynanam şekeri düşüyor ondan uyuyor diyo biraz karışık oldu kusura bakmayın ama moralim bozuldu :(, yetmiyo mu demek istedi bana
BuluttSecil Benim kızım 17 günlük memeyi bi iki çekip uyuyor sonra geri tutmuyor bende sarılık olmasın diye sütümü sağıp veriyorum. Ama memeyi unutmasın diye de arada emziriyorım 1 aylık olana kadar bu şekilde devam edeceğim
OzEnAr BuluttSecil evet canım bende o zamanlar öyle yapıyodumm inşallah olmaz sık emzirmek çok iyi geliyor ilk başlarda