Hazalanne 12 gün regl gecikmemin olduğu gün beta hcg 2 çıktı arkadaşlar emziriyorum 8 aylık bebeğim var geçen ay işk adet oldum bu ay böyle gecikti yaşayan var mı
RobinScherbatskyy Hazalanne bende ilk defa geçen ay adet oldum 6 gün geciktim. İçimde korkuyla yaşıyorum resmen bekliyim şurda😂
starwomen Hazalanne ben 7 aydır düzenli oluyordum bu ay 15 gün gecikmeyle regl oldum. Ben de aşırı korkuyordum ama korktuğun başıma gelmedi