Birde devlette dış tartari temizleten var mı ? İkinci hamileliğimde dış problemi yaşadım. Doğum sonrası gideriz dedik oğlum bı rahatsizlkk ile doğdu kendimi ağrılarını unuttum tamamen ona odaklandım. E 3 yaşını geçti şimdi ağrılarım sıkıntılarım çoğaldı. Normalde özelde tedavi görüyordum ama bir kanal bı kaplama 2500 verince bunun devamının zor olacağını düşündüm. Üniversite hastanesine gidiyorum. Çekim yapıldı,tartar temizleme, dolgu gece plağı vs yapılacak ama çok korkuyorum 😔😔