Allah aşkına birkaç gündür sürekli ağlıyor ne gece ne gündüz asla uyumuyor beşiği kiricaz yok uyumuyor ne yapsam memnun değil önüne oyuncaklar koyuyorum tuvalete gittim ağlaya ağlaya sürünerek pesimden geliyor hiç susmuyor çığlık bağırma ağlama uyutamıyorum da yiritece koyunca peşimden ayrilmiyo pijamama sariliyo agliyo nefes alamıyorum artık evin içinde neden böyle 9 aylık