Obiranne_ karışmak gibi olmasın da fazla değil mi canım ek gıda için o kadar. Bizimde 6. Ay bitecek tadım yaptırıyoruz. Demek sizin bağırsaklar iyi çalışıyor bilemedim 😹 bizim başta kabızlık oldu öncesinde normalde bebeğim günde 2 kere kaka yapıyordu. Şimdi artık günde 1 kere yaparsa yapıyor damla da kullanıyoruz bağırsak düzenleyici. Ama sanırım normal ıshal olduğunda sıkıntı diyorlar bence endişelenmeyin bağırsakları iyi çalışıyor bebeğinizin. Yine de tabi doktoruna sorun içiniz rahat etsin