Gulsahkukrer Bebeğim gündüz uykularında anakucagında uyuyakalıyor kaldırınca yerıne yatırırken uyanıyor anakucagında uyumaya bıraksam omurgası açısından bir sıkıntı yaratırmı acaba?
Ezgiyln Gulsahkukrer babybjörn ergonomik bende ablamda orda uyuttuk ben hala orda uyutuyorum en alt kademesinde . Yatakta asla yatmıyor