kubrella maalesef biz de aynıyız 4.aya girdiğimizden beri gece uykuları gitti. 5.aya girdik hala aynı. Gece 2 3 kere kalkan bebeğim hiç abartmıyorum 10 kere kalkıyordur. Son hafta hiç uyumamaya başladı. Yatakta gözler kapalı ayaklarıyla oynuyor. Asla uyumuyor. Biteceği günü bekliyoruz. Gündüz uykularını da etkiledi yarım saatten fazla uyumuyor. Uykusunu alamadıkça sürekli mızmız. Tükendim artık.