Sedaas Berfs10 ayy vallahi o kadar sevinirim o kadar dua ederim ki size çok çaresizim sikayetlerimiz çok yoğun çünkü doktor bulabilirseniz onu kullanın dedi onuda denemek istiyorum hangi sehirdesiniz
Sedaas Berfs10 canım nolur Bi cevap ver şu an bu benim icin çok büyük bir umut oldu bulamam kesinlikle diye düşünürken bir tane dahi bulabilme ihtimali beni cok umutlandırdı
Beri_34 Sedaas doktor önerdi mi ilacı size acaba benim de oğlum doğduğundan beri kusuyor. Şuan da 4 aylık doktora bir kere sordum ilaç kullanamaz dedi küçük diye
Sedaas Beri_34 evet bugün gittik doktora infant var ama pek bulunmuyor bulabilirseniz onu kullanın dedi