Bebeğim iki aydir dogru düzgün beslenemiyordu doktorumuz da kan testi yapmak istemedi defalarca istediğimiz halde. Baska bir doktora gittik tüm kan değerlerine bakıldı ve ogrendik ki b12 si sıfır a kadar düşmüş hemen yatirdi bizi doktor dort gün hastanede kaldık çıkınca bebeğimin hareket etmesi bile arttı ama iki ay boyunca hatta uç ay hic kilo alamadı sizce şuan normal mi kilosu boyu da 64 cm. Görenler üç aylik mi diye soruyorlar kötü hissediyorum kendimi annelerim lütfen akıl verin ne dogru ne yanlış düşünemiyorum artık .