Elin34 11 aylığız. Hafta içinden beri öksürük vardı ateşle oğlumda hava kullanmaya başladık. İlk 3 gün hırıltı yoktu. 2 gündür hırıltısı var ve öksürük çok fazla.. Hava kullandığımız halde hırıltısı niye var acaba bilgisi olanlar yazabilir mi 😊
ruveydaensar Elin34 balgamdan dolayı hırıltı olabilir ama ciğerleeini de kontrol ettirmenizde fayda var . Rabbim şifa versin 🌸
Haffuse Muhtemelen balgam… Soguk hava mi kullaniyorsun?.. ilacsiz mi?.. Bir de bol bol nazal yikama tavsiye ederim, balgami sokmeye o da yardimci…
Elin34 Haffuse cortair ve flaxair kullanıyorum yani ilaçlı hava..nazal temizleme yapıyorum ama anladım niye bu kadar arttı hiçç olmayan hırıltısı oldu
Haffuse Elin34 balgam atarken oluyor hirilti, ve soguk hqva da balgam atmasina yardimci… cok zorluyorsa hiriltisi istersen doktora gotur, simdi burdan ne desem cok dogru yonlendiremem sanirim…