Merhaba beş aylık bebeğim var. Pipisi sürekli tıkanıyor hastaneye götürdük deliği dar dedi. Sünnet olması lazım. Ama biraz tombiş diye sünnet edemeiyorlar. Sürekli yağlayıp açmaya çalılıyoruz ama artık kızarıklık ve kanama gibi yırtılma oluyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Soktorun dediği gibi yapıyorum ama sürekli olunca canı acıyor ve işeyemeyince uykularıda bölünüyor. Daha önce bunu yaşayan ve bi çözüm bulan var mı