Herkese selam
Biliyorum her çocuk bir değildir ama malasef çevre faktörü artık baydı beni. Kızım iki yaşına 2 ay kaldı anne baba mama ay gel diyor ama sıklıkla baba ve ay kelimlerini duyuyorum birde bademcik büyümemiz var oda etki yapar doktor demişti yani normal mi bu durum doktora gidicem randevumu bekliyorum size sormak istedim. Aktivite olarak ne yapabilirim. Yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler 🥰