Aylindirgen
Tabiki🥰
Uyku danismanindan destek aliyorum
Ayina gore uyanma ne sekil uyuduguna göre plan olusturdu ona gore gidiyoruz
Sabh 7 7.30 günaydın diyoruz uyanmasa bile uyandiriyorum
Uc saat sanra 2.uykusuna yatiyo max 1.5 saat uyuyo uyaninca 3 saat sonrada 2.uykusuna yatiriyorum
Uyandiktan 4 saat sonrada aksam gece uykusu
Rutinlerimiz var uyku saatine yakin onlari yapiyoruz oyuncak toplama ilik su ile el yuz yikama bez degistirme
Sonra öpup iyi uykular deyip besige koyuyoruz
Uyku arkadasi var besikte onunla oynuyo aglayinca konusarak sakinlestiriyoruz
Sonra uyku perileri geliyo masallah😀
Tabi biraz zorlayici bi serüven ama dayanilabilir tabiki
Gece on ikide rüya ogunu beslenme yapiyoruz uyandirmadan meme yada mama ne veriyosak o sekil gidiyoruz🥰🥰
Noriye
Uyku melodi sayfasindan destek aliyorum🥰