_The_ANA_ evet dogru her bebek farklıdır mesela kimisi 9 ay sigara icer bebegi saglikli dogar kimisi sadece icilen ortamda kalir bebegi astim hastasi olarak dogar. Digerinin bebegi saglikli diye yapilan eylem dogru mu oldu, hayir? simdi saglikli dogan bebekte ileride sorun olmayacagi anlamina gelmez. Ikisi de zararli aliskanlik oldugu icin kiyasladim. Her neyse ben zaten henüz bu ekran konusunda ciddi bir sorun farkedene kadar geri adım atan anneye rastlamadım umarim siz yaşamazsınız, oğlunuza da maşallah diyeyim.