Ebruuu641 merhabalar, inanın çok tazeyim ben de 1 haftadır veriyorum. Bebeğim 15 aylık o kadar geç kalmışım ki şimdiki aklım olsa 5 aylıkken verirdim resmen boşa çile çekmişim. 1 haftada bile mükemmel değişim oldu. Şu an gece hiç uyanmadan 11 saat kadar uyuyan, desteksiz uykuya dalabilen ve uykusunu aldığı için kendi kendine oynayan bir bebeğim var. Üstelik saatleri bile şimdiden oturdu tek problemimiz uykuya dalma süresi yarım saat kadar sürüyor o kaldı. Eğitim 14 gün sürüyor. İlk gün asla yapamam gibi geldi evet yatarken ağlıyor yatmak istemiyor sen geri koyuyorsun daha çok ağlıyor. Bir de biz gece kalkıp su içip yatıyorduk meğer o kadar büyük bir destek haline gelmiş ki ilk gün su diye ağladı kalktığında geri döndürmem 1 saat sürdü. Ama vermedim suyu bu da bir vicdan azabı oluyor mesela. Ama çok ilginç ki sadece 1 hadi 1.5 gün diyeyim o kadar sürdü ağlamaları sonra hiç ağlamadı. Bir de ağlarken hep sarıldım, anlattım bırakıp gitmedim. İyi ki diyorum vazgeçmedim hem güvenini de kaybetmedi hem de mükemmel bir uyku düzeni oldu 4 gündür 0 uyanmayla uyuyor akşam 8 gibi yatıp sabah 7 de uyanıyor. Melek_uykuda burcu hanım dan eğitim alıyorum. Çok memnunum, çok tatlı bir kadın… Bu kadar kısa sürede etkili olduysa mutlaka onun sayesindedir diye düşünüyorum çünkü kendim de daha önce çok denemiştim.