Bende çok meme reddi yaşadım 2baydan sonra emmeyi bıraktı uykuda veriyordum sonra dil alyı bağı var dedi bir doktor sonra onu aldırdık düzeldi sizdede dil altı bapı falan olabilir mi.Ama tabi bir iki ay emdi sonra yine reddetti bu şekilde bir yıla kadar bazen red etti bazen emdi devam ediyoruz çok zor bir durum fakat anne olarak sabretmek zorundayız Allah yardımcınız olsun inşallah