Merhaba anneler, bebeğimle yeni bir döneme başlangıç yaptığımız bugün buraya da yazmak istedim. Sizden de destek almak istiyorum. Oğlum haftaya 27. ayını tamamlamak üzere. Çalıştığım için de sadece geceleri emmeye devam ediyordu ama artık tamamen bağımlılıktan gibi. Çünkü emmeden uyumasını bilmiyor. Bugün astrolojik olarak da tarihlere baktım emmeyi bıraktırma için uygun tarih olarak bugünü seçtim:) tamamen kestim bu gecemiz tabi ki ağlamalı geçiyor. Siz ne dersiniz bir anda bıraktırmak mı yoksa sayıyı mı azaltmalıydım?