Artık delirmek üzereyim. 4 ay 12 günlük bebeğim var ve burnu sürekli tıkalı doktor serum fizyolojik diyo hastanede de yaptırıyorum evde kendim de yapıyorum ama hiç bir işe yaramıyor. Üstelik şuan öksürüğü de var. Ne ağzından nefes alabiliyor ne de burnundan. Bu durumla karşılaşan var mı acaba.