Ameliyat dan sonra ne olduysa oldu içmiyor içmek istiyor asla içmiyor ekmeği islatarak veriyorum üstüne su koyuyorum ev yoğurdu günde 3 kase verıyorum makarnayla pirinçle yarısını tükürüyor yarısını yutuyor ama iyileşme süresi nekadar onuda bılmıyorum ama 2 hafta içinde tükendim ağlıyor çatlayana kadar bademcik ameliyatı bukadar mı zor geçiyor yemek yesin diye dua ediyordum 9 gün boyunca aç kaldı hastanede serumla beslendı ama su süt asla içmek istemiyor ne yapacam korkuyorum artık😓😓yoğurt yada islak ekmek su ihtiyacını gıderıyormu lütfen bılenler yazsın