Arkadaşlar hepinize merhaba ilk kez forumda bir konu hakkında fikir almak istiyorum lütfen yardımcı olun. Bebeğim 1 ay 8 günlük ilk başlarda sütüm az geldiği için geceleri mama verip uyuttum bebeğimi şimdi de biberonla sütümü sağıp veriyorum başka türlü uyumuyor. Saat 3-4 e kadar emse de ille de biberonla 40-60 farketmiyor, 20 cc bile olabilir. Yeter ki biberonla içsin istiyor. Bu işlemi yapmadan uykuya geçmiyor. Çok fazla ağlıyor. Benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Vazgeçirmek için neler yapmam gerekiyor ? Lütfen yazın…