Hande1905 bebeğim 2 ay 12 günlük gecr kesintisiz uyuyor. Yaptıklarımı yazayım belki size de faydası dokunur. Gece uykusuna geçerken asla ısıklı ortamda durmuyoruz. Güzelce altını temizliyorum karanlık bi odaya geciyorum kundak yapıp iyice emziriyorum yanına uzanıp kendisi uykuya dalana kadar mememde sonra yatagına yatıyorum daha da ne alt acıyorum ne emziriyorum saat 12 gibi yatıyor sabah 7 de kalkıypr sonra yine emip 10 a kadar rahat uyuyor. Gündüze gecinde asla karanlıkta uyutmuyorum. Ama gündüz asla uyusun diye ısrarda etmiyorum kendissi isterse uyuyor zaten sadeve gece rutini önemli onu aksatmıyorum ki zatem alıstı saat 10 u gecinde beni uyut sinyali veriyor.
Not: hic bebeğiniz çok kücük beslenmesi gerekiyor diyenler yorum yapmasın bana doktorumda gerek görmüyor. Kilo alımı saglıgı cok iyi htta uykusu bölünmedigi icin bebeğim sabahlaro gülerek uyanıyor gün icinde asırı pozitif