Melisaaaaaa biz siirtteydik geçen seneye kadar, benim eşim uzman çavuş ama polis değil. Siirt merkez güzel her şey elinizin altında, bir tane araştırma hastanesi, iki tane de özel hastanesi var. Yemek konusunda batıya göre çok çok uygun ve yemekleri aşırı güzel. Et yemeyen ben siirtte ne bulursam yiyodum 😂 gezilip görülecek yerleri yok ama o konuda sosyal bi yer değil. Anca avm gezersiniz çarşısı büyük orayı gezersiniz. İlçelerine düşerseniz güzel değil, ama merkezi güzel