Eslemsura ben çok önceleri yine a101 e indirimli geldiğinde 3 kutu almıştım. Severek kullanıyorum cildime çok iyi geliyor güzel nemlendiriyor. Makyaj bazı olarakta kullanıyorum. Yukarıda yorumlarda birisi su gibi demiş zaten jel krem olduğu için yapısının böyle olması çok normal. Ben çok memnunum ama her insanın cilt tipinin farklı olduğu unutulmamalı. Bana iyi gelen size gelmeyebilir. Bunu da ancak alıp deneyerek öğrenebilirsiniz.💓