sarmaliklahana mamayi nasıl bıraktınız acaba, ben de bebeğim doğduğundan beri meme mama gidiyorum, şuan 7 aylik, mama vermek hiç istemiyorum ama sütüm yetmiyor, arttırmaya calisiyorum, sürekli sagim yaparak, bir de 7. Ayda ek gıda kaç öğün veriyorsunuz, buz öğün değil tadimlardayiz