Merhaba anneler, ben özel sektör de çalışıyorum ekim ayinda doğum yaptım maaşım her ay sgk tarafından is verenin onayıyla beraber ay başında falan yatiyordu fakat son ay ki rapor param hala yatmadi işveren onayladigini söylüyor görsel vs atıyor onaylandı ödeme çıkmadı yazıyor. Defalarca sgk yı aradım işveren onaylamamis diyor bu durumu yasayan oldu mu ne yapmam gerekiyor