Sevo97 ben bi arkadaşımsan bumboo almıştım. 3 aydan sonra kullanmaya başladım. İlk zamanlar çok oturmadı kızım ama zamanla baya oturttum onda. Birde düşermi korkusu olmuyor onda. Benim çok işime yarmıştı, bazen mama sandalyesinde oturmak istemeyince de ona oturtup masanın üstüne koyuyordum, hoşuna gidiyordu.