Bizimhikayemiz merhaba benden de 30-32. Gün civarı akıntı gelmeye başladı ama bende koku vardı, doktoruma gittim pişik mantar tarzı bişey olmuş dedi madecasol verdi ve oraya havlu kağıtta olsa koymamı söyledi nemli kalmaması gerekiyormuş, en doğru yönlendirmeyi doktorunuz yapıcaktır bi görüşmenizi öneririm.