Hayallerim95 Oğlum1 hafta sonra yaşına girecek hiç dişi yok bakıyorum şişlikte yok bu normalmi kafaya takmaya başladım 🥲
Kuzularinanasi Hayallerim95 1 bucuk yasa kadar normal dedi bize doktor.1bucuk yasinda hala cikmamissa rontgen cekilip bakiliyormus .d vit asla ihmal etmeyin dedi.bizim de 9aylik henuz cikmadi.ilk kizimin 8.ayda cikmisti.
Dlshnn3 Geç çıkan diş daha iyi derler bizim 5 tane var heryerimi ısırıp duruyor bosber daha iyi shahdjf