Arzu_1521 Arkadaşlar bebeğim 10 gün oldu kakasını yapmıyor ama gazını gayet güzel çıkarıyor çok doktor gezdik süt ürünlerine alerjisi varmış 4 ay 15 günlük bu problem 3. Ayın basında başladı ne yapmam gerek fitil kullanmak istemiyorum lavman kullanmak istemiyorum ama mecbur doktorlar veriyorlar yardım edin var mı aranızda bu şekil olan
Cemre_-53 Arzu_1521 bnm 9 gün sürmüştü ve bu aralıklar bı kaç kere olmuştu ben her gün her saat başı bilemedin hep topuk masajı yaparım sonra karın masajı snra ayak masajları ama topuk masaj o kadar ise yarıyor ki sinyal veriyor bana dua edersin :) topuk kenarlarına aşağı yukarı aşağı topukdan her parmak başına in çik yapardım eğer mama kulaniyorsa mamasına bir çay kaşığı zeytinyağ ilave ederdim
Balkuupu Benim kızım da 10 gün kadar kakasını yapamamıştı. Lavman yaptırmıştık ve bir daha hiç gerek kalmadı düzene girdi.
Emmosch Benimde 3.ayda hep öyleydi,doktor anne sütü alıyorsa 1 hafta 10 güne kadar normal dedi şu an 4 ay 18 günlük ,daha 2 hafta önce normale döndü mama da alıyor artık çünkü
Cemre_-53 Arzu_1521 keşke yapmasaydn başka bir doktora götürün isterseniz on günu geçtikten sonra alta yatan bişey var mı diye araştırma yaparlar genelde ama dediğim gibi gün içinde defalarca topuk masaj uygulayın şuan uyanık bile olsa yapın lavma için daha küçük cnku en kotu orasına zeytinyağ surseniz bile olurdu anne sütü alan bebek on gün normal karşılıyorlar cnku