Kızlar bebeğim 7 ay 3 günlük. Ve 3-4 gündür geceleri uyumuyor. Yani gözleri kapalı aslında biraz uyuyormuş gibi oluyor ama birden ağlıyor. Biraz sakinleştiriyorum tekrae uyuyor 5-10 dakika sonra tekrar ağlıyor. Uykusuzluğa dayanamıyorum. Benim gibi bir durum yaşayan var mı? Lütfen yardımcı olur musunuz ?