sabirsizbebek15 sagolun, evet belli oluyor zaten ama biz fıtık belli olmadan önce almıştık ultrason randevusunu başka sebepten dolayı. Fıtık sonradan belli olunca ultrasona girin cikin ona göre hareket edelim dediler. Ağlayınca şişiyor normalde bsy yok sizinde mi öyleydi