Dlshnn3
Emeklesin diye dört gözle bekliyoruz ama ağlıyor karın üstü koyunca hatta bazen kendi dönüyor ama kıyameti koparıyor dondurelim diye😇 bizimki de çok aktif ama ayağında aparatlar var sanırım onlar biraz engelliyor . Ana kucagindan atlamayı dün öğrendi bizimkide ayakkabılarından destek alıp atlıyor aşağıya 😇