Akinezgi Bebeğim,2 yasinda sebepsiz hickira hıçkıra ağlıyor anlayamıyorum derdini atesi yok ama asla durmuyor bir bana bir babaya gidiyor ikimizdede rahat etmiyor uyku uyumuyor ne olabilir ilk defa böyle oluyor
Cemre_-53 Akinezgi bir yeri ağrıyor olabilir mi acaba dış dönemi gaz sancısı atak dönemi gelişme dönemi herseyi düşünmek gerekir ya zor süreç iki yaş sendromu mu acaba 🙄
Fadime6937 Akinezgi bizi anlatmışsınız resmen o kadar huzursuz anlatamam erkenden uyuyan çocuğum gitti gece 1 re kadar oturan bir bebe geldi ve ağlama krizlerimiz uykuda bile aynı şaşırdım ne yapacağımı😔
Akinezgi Bilemedim anlamakta zorlanıyorum yapisik ikix gibi olduk ne uyuyor ne uyutuyor yeni doğan dönemi daha kolaydi.
Cemre_-53 Akinezgi anlamaya çalışın bunlar hep geçici donmler sıkmayın canınızı :) sarılıp öpün oksayin sakinleştirmeye çalışın oyunlar oynayın anlayacağı dile yaklasin sakinleşir belli ki iki yaş sendromu olabilir