fotti anne sütü, ek gıda, mama üçünü de alıyormus zaten sagligi yerindeyse kilosunun önemi var mı sizce? Birde doktor söylüyor bunu hayret ediyorum artık ya. Kilo kilo kilo. Herkes takmış bir kiloya. Bebeğim 19 aylık 9 kilo. Yemesi içmesi çok güzel. Almıyor kilo ne yapalim, zorla mı yedirelim çocuklara. Siz bosverin bence. Bebeğiniz herşeyden yiyorsa, sağlığı da yerindeyse daha fazlasini vermeye çalışmayın.