Oğlum 10 aylık olmak üzere saçı gözlerine giriyor eşim de artık kestirelim diyor ben kıyamıyorum bı anda saçı kesilince büyümüş gibi oluyolar bebekler. Birde korkuyorum benim oğlum kesinlikle durmaz kestirecek olsak. Siz ne zaman kestirdiniz ve kestirmeye izin verdi mi?