İyi geceler anneler. 16 aylık oğlum var mama ile besliyorum uyku öncesi , benim derdim gece beslenmesini bir türlü bırakmadık tam bıraktık diyorum hastalanınca tekrar başa sarıyor kesin bir yöntem öneren var mı acaba? Gece beslenmesini nasıl kesebilirim artık uykularimiz da kesintisiz olmuyor çok zorlanıyoruz