3-4 gündür kızım çok öksürüyor balgamlı bir sekilde doktora götürdük klamoks verdi toz şurup onun dışında başka bişey veremem dedi ateşi yok çok şükür sadece öksürük gece özellikle başlıyor ve uyutmuyor öksürük sanki ciğerleri çıkacak yavrumun mustelanin göğüs balsami kremini de kullanıyorum buharda çalıştırıyorum ama nafile hiç hafiflemedi yokmu başka Doğal çözümü ya nasıl azalta bilirim bebeğim 6 aylık