Kızlar bebeğim 1,5 aylık.Sadece anne sütüyle besleniyor.Şu son günlerde göğüslerim eskisi gibi çok fazla sertleşmiyor.Sağdığımda yeterli süt çıkıyor ama göğüslerimin yumuşak olması beni biraz düşündürdü.Birde bazen sıktığımda ucuna da gelmiyor.Ama doymasa ağlardı sonuçta değilmi boşuna mı evham yapıyorum sizce