Kizlaaar
Bebeğim 1 aylık 3. Gün memeyi reddetti maalesef ve sutumde çok olmadığı için sarılık olduk. O anki korku ve psikoloji ile mamaya başladık biberonla mama veriyorum. Şu bı kaç gündür yine meme emiyor bir kaç dakika da olsa ama süt gelmeyince ağlamaya başlıyor. Araştırırken eds sistemini gördüm. Kullanan fayda saglan var mı?