Kaç gündür adam akıllı uykuyu unuttuk sürekli uykuyla uyanıklık arası Bi yerde. Memede uyur hep artık orada bile derin uykuya geçiş yapamıyoruz. Beşiğine koyarsam sallanarak duruyor sadece sallamayı bıraktığım an ıkınır gibi sesler çıkarıyor. Saatlerce salladığımı biliyorum. Başına gelen var mı? Nedeni ne olabilir? Derin uykuya geçişte nasıl bir yol izlemeliyim? 9 ay 3 günlüğüz.