16122022 İyi geceler arkadaşlar. Benim 2ay 22 günlük ikizlerim var. 36+3 de doğdular. Ve 10 gün kuvozde kaldılar. Sanki oğlum kardeşine göre daha hızlı nefes alıp veriyor sebebi ne olabilir böyle bir durumu yaşayan var mı acaba